rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija Loreal gel intenza eyeliner-a

Drage moje,

 Pišem vam o mom must have proizvodu - a to je gel ajlaner. U pitanju je, po meni, najbolji drogerijski ajlajner Loreal gel intenza eyeliner u nijansi 01 Pure Black. ( Na slici pored njega je Avon Supershock liner koga koristim na donjoj liniji). Proizvod dolazi u lepoj staklenoj ambalaži i uz njega dobijate četkicu koja je prilično iskoristiva. 


 Što se tiče samog ajlanera, on je intezivno crn, kremast i odlično se radi sa njime. Vrlo je postojan, meni traje dok ga ne skinem sama.


 Evo i fotke kako izgleda na meni.

      

Jako volim ovaj ajlaner. Imam spuštene kapke tako da volim ajlaner na gornjoj ivici kapka samo u tankoj liniji ili naravno, iscrtam cat eye. Što se četkica tiče, kao što rekoh možete koristiti i četkicu koju dobijete u pakovanju. Ali, za neke finije i tanje linije ja preferiram uglastu četkicu od Blush-a ( 11) i Cala Eyeliner 508 četkicu, kao što možete videti na slici. (Izvinjavam se što su prljave).


 Ovaj eyeliner koristim već godinu dana i nije se osušio, što mi je još jedna vrlina. Tek sada pred kraj kao da se malo suši. Moj trik je da pre nanošenja nakvasim (veoma malo) medicinskim alkoholom četkicu pa onda uzmem eyeliner. To vam može pomoći ako imate eyeliner koji se suši i pri nanošenju će vam glatko ići četkica. Cena eylinera je oko 700 din i definitivno se isplati. 


Koji  ajlaner vi koristite? Kakvi su vaši utisci?


XOXO

Нема коментара:

Постави коментар

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...