rougeaddictblogger@yahoo.com

Alexandar cosmetics- mini haul

Drage moje,

Sledi kratak post o mojoj kupovini u Alexandar cosmetics-u. Ovo je po meni jedna dobra firma u kojoj možete naći Nyx kozmetiku, Seche Vite, China glaze lakove i opremu za kozmetičke salone. Ja sam ovog puta naručila paketić preko njihovog sajta a inače sam kupovala u ul. Miše Dimitrijevića i na centru u Novom Sadu. Pa evo šta sam pazarila.



Ja sam frik što se tiče četkica, pa kada sam videla da je izašla Blush verzija čuvene pencil brush, odmah sam je pazarila. Zatim tu je i Calina četkica za ajlajner, obzirom da sam do sada imala samo uglastu. Uzela sam Nyx olovku za usne u nijansi Orange za leto kao i Nyx mat sprej za fiksiranje šminke. Za korektor ispod očiju i ombre efekat na noktima sam uzela caline sundjerčiće.



Kako vam se dopada post? Ako želite recenziju bilo kog proizvoda pišite u komentarima :)


XOXO

2 коментара:

  1. Volela bih da vidim recenziju za ovaj sprej za fiksiranje posto ih nikada nisam koristila a cula sam da ih mnoge blogerke vole. Ja ne mogu da odem u Alexandar a da ne izadjem sa nekom cetkicom i obozavam Blush cetkice koje su mnogo mekane a i pristupacne ;)

    sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Takođe. Uskoro očekuj recenziju spreja :)

    ОдговориИзбриши

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...