rougeaddictblogger@yahoo.com

Empties

Drage moje,

 Danas za vas imam post o potrošenim proizvodima. Inače, ja ja jako volim ovakve postove jer mislim da se najbolje mišljenje o proizvodu formira nakon što se potroši.


 Pa da krenemo. Za početak imam Loreal micelarnu vodu. Ovo mi je već druga bočica. Recenziju ovog proizvoda možete pročitati klikni ovde .


 Sledeći proizvod je Avonova noćna gel krema za masnu kožu iz Solutions linije. Ovo mi je već treće pakovanje jer obožavam ovu kremu. Jako je lagana, lepo hidrira i ujutru se probudim sa lepom kožom. Nažalost, ovu liniju će zameniti sa Nutra effects linijom tako da joj moram naći zamenu.


 Sledeći proizvod je Vivian Gray tečni sapun. Ovo mi je druga bočica. Pored lepog pakovanja ima i lep parfemski miris.


 Zatim imamo Batiste suvi šampon. Ovo mi je treće pakovanje. Recenzija klikni ovde .



 Nisam veliki ljubitelj dezodoransa dok obožavam parfeme. Jedini dezodoransi koje koristim su brenda Balea. Ovaj je sa kokosom i nektarinama i ima upravo takav osvežavajuć voćni miris.


 Zatim imamo Garnier BB kremu za masnu kožu koju obožavam i ovo mi je drugo pakovanje i definitvno je ponovo kupujem.


Sledi Avonov sprej za fixiranje šminke koji neću ponovo kupiti iz razloga koje možete pročitati u recenziji ovde 


Zatim imamo Baleinu kremu za stopala sa ureeom. Ovo je solidna krema ali ja volim uvek da isprobavam nove kreme, pa nisam sigurna da ću je ponovo kupiti.


Za kraj imamo proizvode za skidanje laka sa noktiju. Tu su 2 acetona : Ebelinov i Aurin. Oba su podjednako dobra. I imamo 2 "correcting pen" za skidanje laka sa ivice nokta. 



Kako vam se dopada post? Ako želite detaljnu recenziju nekog proizvoda pišite mi u komentarima.


                                                                        XOXO       

4 коментара:

  1. Анониман25. мај 2015. 12:21

    Iz posta sam probala Avonov fiksator, odlican mi je, jedino ga ne prskam na celo jer je ionako masno :/. V.Gray sapun mi uvek privuce paznju kad razgledam rafove DMa, ima divnu ambalazu. Volela sam onu prvu verziju Garnier BB kreme, medjutim koza mi se iz normalne promenila u mesovitu i vise mi nije odgovarala, ne znam kako bi se ova za masnu pokazala .. Kristina

    ОдговориИзбриши
  2. Ćao Kristina :) Drago mi je da ti odgovara fixator, meni je nažalost koža previše msna za njega. Ova BB krema je super za masnu i mešovitu kožu. Ima samo manu da se oseti pri nanošenju na alkohol.

    ОдговориИзбриши
  3. Zamenu za Solutions kremu ces naci vec u Nutra Effects kremi za masnu/kombinovanu kozu. Odlicna je! Ja trenutno imam samo gel kremu koju ja koristim kao nocnu, i tako lepo matira kozu... planiram da porucim i dnevnu iz iste kolekcije. :)

    ОдговориИзбриши

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...