rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija NYX matte finish spreja za fiksiranje šminke

Drage moje,

 Pre 10tak dana u postu o haulu koji možete pročitati ovde govorila o NYX matte finish spreju za fiksiranje šminke. Nakon kupovine, koristila sam ga svaki dan od tada pa sam rešila da vam napišem recenziju ili možda bolje reći first impression. Obzirom na to da je u proteklih par dana bilo jako toplo, mislim da sam ga stavila na pravi test :) Što se pakovanja tiče, ono je klasično crno tipično za NYX. Ono što me je iznenadilo je mala količina, ima 60 ml. Mislim da bi bilo bolje da ga prave u većem pakovanju. 




Ovaj sprej se koristi kada završite sa šminkanjem tako što ga odaljite oko 20cm  od lica i naprskate ga (malu količinu) preko celog lica. On zaista prolongira trajanje šminke. Testirala sam ga 9h na vrućini i zaista je držao šminku netaknutu.  Što se tiče finiša piše da daje mat finiš, ali zapravo daje blag, suptilan sjaj. Dakle, ne matira dodatno već vam šminka izgleda onako kako ste je stavili. Kao i svi sprejevi za fixiranje kao što sam spomenula u jednom od prethodnih postova, daje osećaj blagog ali vrlo blagog zatezanja. Ono što je meni veoma bitno a što sam spomenula kao manu Avonovom spreju za fiksiranje u postu ovde , je to da moja masna koža ne deluje plastično i ulepljeno sa ovim sprejom, I to zaista nije slučaj sa njim. Ponavljam, da biste imali besprekoran finiš potrebno je da odaljite  od lica sprej i da ga naprskate blago i u maloj količini. Zadovoljna sam ,tako da ga definitivno kupujem ponovo. 
Moj trik za lepu završnicu- kako bi šminka delovala prirodno- prvo naprskam Vichy termalnu vodu (recenzija ovde ) i posle par trenutaka ovaj  sprej. Cena spreja je oko 800 din.


Da li vi koristite sprejeve za fiksiranje šminke? Kakvi su vaši utisci i preporuke? 



          XOXO

Нема коментара:

Постави коментар

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...