rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija NYX karmina (matte, soft matte i round)

Drage moje,

    Kao što slutite iz imena mog bloga ja obožavam ruževe. Omiljeni su mi mat ruževi, tako da su uglavnom oni deo moje kolekcije a one koje nisu matiram transparentnim puderom ili belom mat senkom. Ovde ću vam predstaviti moju malu kolekciju NYX ruževa. Njih volim zbog sjajne pigmentacije i pristupačne cene.


  Slede swatchevi na usnama i ruci na dnevnom svetlu.

1. Za početak imamo Matte karmine. Iako su mat, jako su kremasti i ne isušuju usne. Pigmentacija je odlična i dugotrajni su. Cena je oko 600 din. Nijanse su ispisane ispod svake fotke.


 Ovo je Angel. To je divna koralna boja izmedju roze i narandžaste.


 Predivna letnja nijansa pod nazivom Summer Breeze. Hladna roze boja sa plavim podtonom.


 Nijansa je Tea rose. Ovo je boja sleza odlična za svaki dan.


Ovo je moj apsolutni favorit. Nijansa je Whipped caviar koja u kombinaciji sa Mauve olovkom za usne daje savršenu K.Jenner boju. :)

2. Ovde vam predstavljam Round karmin u nijansi Power. Ovo je prelepa lavanda zimska nijansa koju samu se usuđujem da nosim uz crni smokey eye. Inače je mešam ili sa pastelno roze ruževima ili je blago utapkam preko nekog drugog jer meni najbolje stoje karmini sa ljubičastim podtonom pa to postižem ovim lepotanom. Jednu takvu kombinaciju možete videti u mom postu o omiljenim prolećnim kraminima koji možete pročitati ovde Završnica ovog karmina je kremasta a dugotrajnost 2-3h. Cena je oko 400 din.



3. Još jedna dobra linija su soft matte lip cream. Moj je u nijansi Istanbul. To je predivna roze nijansa. U  mom postu o omiljenim prolećnim kraminima koji možete pročitati ovde ovaj ruž sam kombinovala sa Mystery mauve olovkom (Avon), a ovde je prikazan on sam koji je jako lep. Prilično podseća na MAC-ov Please me. Ovi karmini su kada se nanesu tečni a zatim se osuše u mat. Mirišu fenomenalno i dugotrajni su. Cena je oko 600 din. 




Za kraj evo swatcheva na ruci.

Sa leva na desno: Whipped caviar, Tea rose, Angel, Summer Breeze, Power, Istanbul.

Ovde ću napisati moju listu želja za nyx karmine koje želim, a vi mi pišite da li ste probale neke od nijansi ili imate recenziju. Bilo bi mi drago da pogledam.

  Lista želja: 
matte:
couture
aria
sweet pink
shocking pink
indie flick
merlot
euro trash
audrey
natural

soft matte;
cairo
stockholm
milan
adis ababa
athens
zurich
cannes
prague
ibiza
abu dhabi
sydney


XOXO




2 коментара:

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...