rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija Avonovog fixatora za šminku

Drage moje,

 Ovaj post će biti o meni dragim proizvodima, fixatorima šminke. Kao neko ko obožava da se šminka, ovakav prizvod je za mene must have. Ovde će biti reči o Avonovoj verziji, a uskoro očekujte post o NYX-ovoj verziji. Slede fotografije proizvoda i satojaka.
 


   Pakovanje deluje malo jeftino i brzo se prlja ali je OK. Što se samih fixatora tiče, na mnogim blogovima sam čitala da devojke ne vole taj osećaj zatezanja kada ih nanesu. Ali, to i jeste poenta ovih proizvoda. Oni kao lak za kosu, vezuju šminku i na taj način produžavaju njeno trajanje, To je i slučaj i sa ovim prouzvodom.Koristi se kada završite sa šminkanjem, kao finalni proizvod. Bitno je da odmaknete 20cm od lica i blago naprskate.  On zaista fixira i prolongira trajanje šminke. Za mene ima samo jednu manu. Naime, obzirom da mi se koža brzo masti, tokom vremena to se pomeša sa fixatorom pa mi se par puta desilo da izgledam nekako "plastično ulepljeno sjajno". Nadam se da me razumete. Ali za vas srećnice :) koje imate normalnu ili suvu kožu mislim da je ovo dobar proizvod. Cena je oko 400 din i dobar je za tu cenu.

  Da li ste vi koristile ovaj ili neki drugi fixator? Kakvi su vaši utisci? 

XOXO

2 коментара:

  1. e necu, sad si me razocarala... i ja sam htela da ga porucim, ali s obzirom da sam masnokozac JOK :) Bar si mi ustedela koju paricu :)

    ОдговориИзбриши

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...