rougeaddictblogger@yahoo.com

My go to nail products: Seche Vite top coat & Avon quck dry nail spray

Drage moje lepotice,

 Sledi  kratak post  o mojim "go to" proizvodima za nokte koje jako volim. To su Seche Vite nadlak i Avon sprej za brzo sušenje laka za nokte. Oba ova proizvoda nosim uvek sa mnom kada putujem i uvek ih koristim. 


   Seche Vite nadlak se nanosi nakon vašeg laka. Daje predivan sjaj, kao da ste koristili gel za nokte i jako se brzo suši. Takođe, produžava mi trajanje laka za 2,3 dana bez obzira o kom laku se radi. Zamerila bih mu samo četkicu jer kada dođem na polovinu bočice ne uzima dovoljno proizvoda. Cena oko 450 din.
 Avon sprej isto nanosite nakon laka za nokte i on vam suši lak doslovno za minut. Uvek ga koristim kada žurim negde. Za vreme studija sam ga koristila svaki put. Ima samo jednu manu. Naime, masan je, tako da vam savetujem da ga prskate van stana kako vam ne bi ostale fleke od njega. Cena je oko 250 din.

Koji su vaši omiljeni proizvodi za nokte?

   XOXO

2 коментара:

  1. Nije baš za nokte, ali je za ruke (a i nokte). Bioten kreme za ruke, imam sve njihove kreme i uvek nosim po jednu u svakoj torbi. Obožavam ih i utrljavam stalno i u nokte i zanoktice :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala Bioten kreme, hvala na preporuci. :)

    ОдговориИзбриши

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...