rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija Real Techniques četkica (expert face brush & blush brush)

Drage moje,

 U postu o Blush četkicama sam vam napisala da sam ja brush freak, pa kada su se pre nekog vremena kod nas pojavile Real Techniques četkice, odmah sam otišla u kupovinu. Sada ću vam prisati o expert face i blush četkici. Kao što većina vas zna, RT četkice su kreirane od strane pixiwoo sestara Sam i Nik Čapman koje su po mom mišljenju jedne od najboljih You Tube beauty gurua. Strana blogosfera već duže vremena hvali njihove četkice kao kvalitetne i povoljne, sa čime bih se složila. Možete ih kupiti u dm drogerijama.
 Uopšteno govoreći, četkice su od tvrdjeg materijala, na kraju drške imate mat proširenje tako da ih možete držati uspravno na stolu. Dlake su kvalitetne, čvrste i ne ispadaju i ne puštaju boju, što mi je bio problem kod nekoliko Blush četkica. Dolaze u plastičnom pakovanju.


Da krenemo sa Blush Brush. Ovo je pufnasta, ručno sečena četkica.  Za svaku četkicu ove sestre su snimile tutorijal kako se koristi (link klikni ovde). Za ovu četkicu kažu da je multitasker sa čime bih se potpuno složila. Vrh joj je tako sečen da može da vam upadne ispod jagodične kosti pa možete konturisati sa njom. Ja je najviše koristim za rumenilo, jer su joj dlake jako mekane pa ga možete lepo ublendati. Takođe je možete koristiti za kameni ili praškasti puder. Odlična je za putovanje jer vam praktično menja 3 četkice. Cena je oko 1300 din i mislim da je dobra investicija.


 Sledeća je expert face četkica. Nju opisuju kao četkicu za tečni puder za flawless rezultat. Ovo je četkica sa gusto zbijenim dlakama i takovog je oblika da sa njom lepo možete ublendati tečni puder. Ja je koristim i za blendanje kremastih kontura. Jako dobro radi svoj posao. Možete je koristiti i za gušće pudere. Ja je koristim i za Aurin Cover me puder, tako što prvo na nju naprskam malo termalne vode. Mnogi je porede sa Blush 32 četkicom. Slažem se da su dosta slične po završnici kojoj daju licu ali RT četka ima ogromnu prednost a to je da se puder ne uvlači duboko u četku pa je možete lako oprati (i štedi vam puder) a i dosta brzo se suši. Cena je oko 1300 din.



Prilično sam zadovoljna ovim četkica i planiram kupovinu ostalih od ovog brenda.

Recenziju Blush četkica možete pročitati klikni ovde a moj način čišćenja četkica klikni ovde .

Da li vi koristite Real Techniques četkice i koje su vam omiljene?

Do sledećeg posta,

                                    XOXO




2 коментара:

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...