rougeaddictblogger@yahoo.com

Moja kolekcija Blush četkica + recenzija


 Drage moje,

Danas vam predstavljam moju kolekciju Blush četkica. Ja sam inače, brush freak, a Blush četkice su pristupačne i možete naći četkicu za većinu svojih potreba. Ja neke od njih koristim već godinu i više dana, tako da sam formirala mišljenje o njima.  Uopšteno govoreći, ja sam zadovoljna kvalitetom koji svakako odgovora ceni. Lepo nanose proizvode i nisu mi izazvale nikakve iritacije. Mana generalno svih, je što se nakon dužeg vremena odlepi metalni deo sa četkice, tako da sam morala gotovo svaku lepiti. Kako ja čistim i održavam svoje četkice možete pročitati u postu ovde.

Sada ću vam predstaviti svaku četkicu pojedinačno.
  •  Četke za lice
Za ovu četkicu ste verovatno već više puta čule, a to je 32. To je mekana četka sa zbijenim dlakama. U Alexandru je opisuju kao mineral powder brush ali ja je koristim za tečni puder. Jako lepo blenda puder. Koristim je kada žurim jer veoma brzo nanese proizvod. Obzirom da imam masnu i sklonu aknama kožu ja preferiram teže pudere koji se mnogo bolje nanose beaty blenderom. Ali, kao što rekoh ova četka super radi posao sa blendanjem posebno pudera sa srednjom i blagom prekrivenošću. Cena je oko 500 din.

                   

Ovo je 34, ravna tvrda četkica. Ovu četkicu sam u prvih par meseci obožavala jer je ona nanosi puder ravnomerno i prekriva potpuno. Naravno, potrebno je duže vremena za nanošenje ali ovakve četke su savršene ako želite 100 % prekrivenost za izlazak recimo. Međutim, nakon par meseci počele su da ispadaju dlake i to po 5-6 odjednom. Velika šteta, obzirom da je dobra četkica. Sada je koristim samo da nanesem puder na lice, a za razmazivanje koristim b.blender. Cena oko 500 din.

Ovo je 7A četkica za konturisanje. Super radi posao. Za bronzer je koristim kada želim izraženije konture, jer je napravljena tako da upadne ispod jagodične kosti a dovoljno je pufnasta da možete blendati sa njom. Svakodnevno je koristim i za setovanje korektora ispod očiju. Kada je perem, nekada pusti boju pri sušenju ali pri nanošenju proizvoda na lice se to ne dešava. Cena oko 350 din.



Ovo je 2. Opet još jedna četkica koja je u početku bila sjajna dok nije krenula da pušta boju. Ovo je duo fibre četkica i ja sam je koristila za BB kremu kada želim laganu pokrivenost jer daje ta j flawless izgled. Međutim, nakon nekoliko pranja počela je da pušta crnu boju na ove donje bele dlake i desilo mi se da pusti boju i na licu, pa sam izgledala kao da me je neko prebio :) Ovo možete sprečiti tako što uronite četkicu u sirće i ono veže boju. Nakon toga isperete . Međutm, ja je sada ne smem koristiti za puder več je koristim za blendanje rumenila, bronzera.  Cena oko 450 din.


Poslednja četka za lice odnosno usne je 10b. Nju koristim za nanošenje jačih ruževa i super se pokazala. Cena oko 200din.





  • Četke za oči

    Moj apsolutni favorit među Blush četkicama je 14b. To je pufnasta četkica za blendanje senki i super radi posao. Nekada za no make up look, koristim samo nju.  Cena oko 200 din.


    Druga četkica za malo finije blendanje je 14c. U odnosu na 14b dlake su joj kraće i zbijenije tako da njom možete prići manjem delu kapka ako me razumete. Cena 300 din.


    Ovu lepoticu sam nedavno kupila i to može videti u postu o haulu ovde. Za sada mi je savršena. To je poznata “pencil” četkica (65e)  koju korisitm u pregubu kapka i na donjoj liniji oka, jer nanosti precizno proizvod i u isto vreme pomalo i blenda.



    Ovo je 11, uglasta četkica. Nju koristim za nanošenje gel ajlalnera i za obrve. Odlična je u tu namenu. Cena oko 200 din.



    Ovo je 16A četkica sa kratkim i zbijenim dlakama. Nju koristim na donjoj liniji kapka i iznad gornje linije trepavica kada ne stavljam ajlaner nego nanosim senku umasto njega. Još jedna dobra čekica. Cena oko 200 din.




    Još jedna četkica za blendanje sa gusto zbijenim i čvrstim dlakama je 12A. Koristim je za nanošenje baze  za senke za oči i za hajlajt ispod obrve i unutrašnjem delu oka. Cena oko 300 din

    .
    I to bi bilo to ( za sada :) )

    Da li vi koristite Blush čektkice i koje su vam omiljene?

    XOXO



    Нема коментара:

    Постави коментар

    I love comments :)

    Free Shippingbanner

    Charlotte Tilbury kozmetika

    banner

    Истакнути пост

    Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

    Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...