rougeaddictblogger@yahoo.com

Proizvodi za negu kose


Drage moje,

 Danas vam pišem o proizvodima za negu kose. Pre svega, htela bih da naglasim svoj tip kose. Naime, imam prilično masnu kosu genetski, od kada znam za sebe. Osim toga što se brzo masti, nemam nikakvih problema sa njom, zdrava je i prično brzo raste. Produkt masne kose je i to da nekada jako opada, ali to držim pod kontrolom. Htela sam samo dati savet da ako vam kosa jako opada obratite se dermatologu jer će vam on dati najbolje rešenje. Meni je na drugoj godini studija jako opadala kosa i dermatolog mi je nakon analize krvi ( gde je proveravla i hormone) dala vitamine i šampon Tilia što mi je jako pomoglo. Takođe, pojavile su mi se dve, tri sede dlake ali to je pretpostavljam zbog stresa tokom studija :) Kosu negujem  redovnim odlaskom frizeru na svakih mesec ili 2 meseca i proizvodima koje ću vam danas predstaviti. Medju proizvodima nema šampona jer do sada nisam našla onaj posle čijeg korišćenja, nakon 2 dana nisam ponovo morala prati kosu. Taj problem rešavam sa suvim šamponima o kojima ću pisati u narednom postu. Pa da krenemo sa proizvodima.



Prvi proizvod je Avonova Planet spa maska za kosu sa maslinovim uljem. Masku nanosim nakon pranja isključivo na krajeve kose, nikada na koren i ostavim je nekih 15 min. Maska je solidnog kvaliteta, neguje lepo kosu. Ne čini čuda, ali nakon nje kosa bude lepa i meka. Miris je poput mirisa maslinovog ulja. Cena je 600-700 din. Nekada na sniženju bude do 400 din i mislim da se tada isplati uzeti je. Sledi fotografija proizvoda i sastojaka ukoliko nekoga zanima.



 Drugi proizvod je Avonovo planet spa vruće maslinovo ulje i po mom mišljenju najbolja stvarčica za kosu. Koristi se tako što bočicu držite 1 min u toploj vodi a zatim ga naneste na  kosu i držite ga da deluje 1 min i zatim operete kosu na uobičajen način. Pre ovog ulja sam koristila klasično extra virgin maslinovo ulje i deluju na prilično sličan način. Kosa je sjajna, hidrirana i meka posle korišćenja. Ima samo jednu manu, a to je kao što vidite na slici, da sadrži silikon. Cena mu je oko 600 din i vredi taj novac. Nekada bude i na sniženju. 


 Sledi svima poznato Macadamia ulje. Trenutno imam mini pakovanje, mada ono prilično dugo traje. Ovo je solidno ulje za kosu. Dok sam imala Macadimia masku za kosu, mešala sam ga sa njom a sada ga uglavnom nanosim na krajeve prosušene kose. Ja iskreno nisam primetila da posebno neguje, ali kao što sam napisala kosa mi je zdrava, nije suva i slično. Miris mu je za moj ukus jako lep nekako egzotičan. Cena mini pakovanja je oko 200 din a većeg oko 1000.


Opet jedan Avonov prozvod. Ovo je leave in tretman sa argininom i keratinom iz Advance techiques linije. Ovo je super stvarčica ako vam je kosa oštećena. Njega stvaljam ako sam duže vremena koristila presu ili stajler za kosu, što znate da prilično gori kosu. Meni nikada nije bila suva i oštećena, što je delom i zbog ovog proizvoda. Miriše fenomenalno, na mentu a nju i sadrži kao što vidite u satojcima. Ovaj tretman nanosite na prosušenu kosu. Na žalost, i on sadrži silikone i prilično je "jak" prozvod pa ga koristim jednom mesečno. Cena je 300-400 din.


  Sada slede dve prskalice za lakše raščešljavanje. Prva je iz Avon Naturals linije sa koprivom i čičkom. Solidan proizvod, kontroliše kosu pa je možete lako oblikovati. Sadrži koprivu što znači da i neguje kosu. Drugi proizvod je namenjen deci i moram priznati da sam ga naručila samo zbog mirisa.  :) Miris je fenomenalan, na mango i šećer. Divno! I tu se otprilike završava njegova nega. Cena im je oko 200 din i ok su za tu cenu. Nažalost, oba mi maste kosu. 





    I za kraj imamo Avonovo arganovo ulje iz Advance techiques linije. Ovaj proizvod su u suštini silikonske kapi te ne neguju kosu. Ali daju taj instant sjaj kosi. Ja ga koristim kada uvijam kosu stajlerom pa na kraju nanesem njega kako bi kosa izgledala lepše. Cena mi je oko 400 din.



Uh, ovo je bio dug post, nadam se da je neko pročitao do kraja. :) :) Da li ste koristile neki od proizvoda? Kakvi su vaši utisci? Imate li neku preporuku za mene u vezi šampona za masnu kosu? Probala sam Afroditin sa koprivom, Pantene aqua light, W&Go, Lorealov light, Balea sa koprivom... i nema pomoći :(

xoxo



   


  

Нема коментара:

Постави коментар

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...