rougeaddictblogger@yahoo.com

My favorite spring lipsticks and lip combos

Drage moje,

  Proleće nam je stiglo i ovo prelepo, sunčano vreme me je inspirisalo i rešila sam da sa vama podelim mojih top 10 omiljenih ruževa i kombinacija istih  za proleće. Nadam se da ća vam se dopasti. Pa da krenemo :) 
Napomena: sve je slikano bez blica i danju kako bi boje bile što realnije.

 1. Prva kombinacija je boja koja mi odmah padne na pamet čim stigne proleće. To je pastelna roze boja. Prosto odiše prolećem i cvećem. U pitanju je kombinacija NYX-ove olovke za usne Dolly pink i Avonovog extra lasting ruža u nijansi Pretty in pink. Završnica je polu mat.






 2. Sledeći ruž je moj omiljeni prolećni i letnji karmin. To je neon vesela boja, koja je savršena za dane kada vas mrzi da se šminkate. Jednostavno stavite maskaru i uz cat eye, ova boja će izgledati savršeno. U pitanju je Maybelline Fuchsia Flash. Pošto je neon boja u zavisnosti od svetla bude više ili manje vibrantna. Kada je koristim na dnevnoj bazi, samo ga blago utapkam u usne (prva slika) a kada želim jaču boju onda ga namažem klasično (druga slika). Slede fotkice.




                      



3. Ovo je moja all year kombinacija inspirisana mac-ovim fast play ružom. To je tamnija, zatvorenija boja za svaki dan. Nju takože nosim uz neku blažu šminku, Pravim je tako što prvo nanesem Nyx-ov Tea rose mat karmin, zatim Nyx-ov mat karmin Whipped Caviar i na kraju blago utapkam opet od Nyx-a okrugli ruž u nijansi Power.


4.  Sada sledi jedna breskavasta kombinacija jer šta bolje kaže proleće nego boje breskve! Ovo je nude boja za dnevne ali i noćne prilike. Tu sam prvo nanela Avonov ruž u nijansi Matte nude zatim preko njega utapkala takođe Avonov Matte Peach i na kraju namazala Avonov plump out sjaj u nijansi Pink nectar. Za sada imam uzorke ovih Avonovih ruževa ali uskoro nabavljam full size.

        




5. Moj dragi ruž za proleće je Nyx-ov Angel. Nažalost, koliko god se trudila aparat nije 100 % uhvatio pravu boju. U pitanju je koralna boja između roze i narandzaste.


6. Ova je boja je inspirisana ružem od Lorac-a u nijansi Showgirl. To je boja izmedju koralne i pink. Jarka je  boja i definitivno privlači pažnju. Nažalost, kod nas nema Lorac kozmetike tako da boju pravim sama.  Boju kombinujem tako što blago utapkam Avonov Caring Coral ruž, zatim nanesem NYX-ov angel,utapkam Maybelline Fuchsia Flash i završim sa belom senkom za oči. Opet, u zavisnosti od osvetljenja ova boja je nekada više koralna a nekada više pink.


7. Devojke, da li volite jorgovan? Ja volim i boju i miris cveta jorgovana. Inspirisano njim je nastala ova boja, Predstavlja mix izmedju NYX-ove olovke za usne Purple rain i Avonovog ruža Hi-def plum. Na kraju boju matiram belom senkom za oči.


8. Nakon ovih jarkih boja vam predstavljam jednu nude boju za posao ili fakultet. To je kombinacije Avon-ove Mystery mauve olovke i NYX-ovog soft mat karmina u nijansi Istanbul.


9. Ovo je moj stari karmin od Miss sporty brenda ali je još uvek u odličnom stanju. To je topla roze breskva nijansa za svaki dan kada želite samo  dašak boje. Nijansa je 138 SOS.


10. Za kraj imamo crvenu nijansu za izlaske. Ovo je kombinacija Avonove olovke u nijansi true red i avonovog colortrend ruža u nijansi Raven.



Kako se vama dopadaju moji favoriti? Koji vam se najviše dopada? Da li vi imate omiljene prolećne ruževe?

Sledi još jednom uporedni pregled.























  

2 коментара:

  1. Анониман10. мај 2015. 14:37

    Danas otkrih tvoj divan blog, pa evo da ostavim i komentar:) Post je odlican, iscrpan, detaljan, i ja volim 50 nijansi roze:) Pretty In Pink sam skoro htela da narucim ali nisam, sad mi je zao kad vidim koliko je lep. Tea Rose je takodje moj broj. Hi-Def Plum vristi na meni,probala sam tester:) Imala sam davno neki Miss Sporty ruz, bio je sasvim ok, mozda ponovo uzmem neki. Raven je fenomenalna nijansa. Inace, u zadnje vreme cesto nosim Deborah jarko ciklama ruz iz Milano Red linije i Avonov Pure Peony. Au koliki mi je komentar,izvini zbog toga, ali post mi je vrlo inspirativan (kao sto mozemo videti:D) Kristina

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala puno na komentaru Kristina :) Nisam probala Deborah ruževe, pogledaću ih :)

    ОдговориИзбриши

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...