rougeaddictblogger@yahoo.com

Kako očistiti četkice za šminkanje

Drage moje,

   Danas sam oprala  četkice i dođoh na ideju da vam napišem kako ja čistim svoje četkice. Prvo da napomenem da je jako bitno da perete svoje četkice, jer ako šminka duže stoji na njima to pogoduje razvitku bakterija koje ne želite na svom licu. Takođe, vlasi četkice se oštete i postaju grube. Ja svoje četkice, sa obzirom na to da se često šminkam, perem jednom u 10-12 dana. Pri pranju koristim maslinovo ulje (mala količina) i tečni sapun za ruke (antibakterijski). Perem ih tako što ih prvo umočim u maslinovo ulje, zatim u sapun i laganim pokretima ih istrljam o dlan. Maslinovo ulje je veoma dobro jer pomaže (zajedno sa sapunom) u otklanjanju šminke naročito sa četki za tečni puder gde se isti uvuče dublje u četkice. Nakon toga ih isperem i ostavim da se osuše na ravnoj površini. Na isti način perem i Ebelin sundjerčić. Četkice za gel ajlaner očistim medicinskim alkoholom. Natopim tupfer i istrljam četkicu. Na taj način brzo i lako skinem gel ajlaner.


               



    Povremeno u toku šminkanja, kada želim da očistim brzo četkicu koristim Allin sredstvo za čišćenje. Svi su hvalili njega kao nešto što dobro čisti četkice ali bih se složila samo za četkice za senku. Četke za tečni puder ne može da očisti. Tako da ga ja koristim kada brzo želim da očistim četkice za oči. Umesto sredstva za čišćenje četkica možete koristiti mešavinu medicinskog alkohola i vode, za brzo čišćenje.

        


 Recenziju moje kolekcije Blush četkica možete pročitati ovde 

 Kako vi čistite svoje četkice? Da li vam se dopada moj način?


XOXO

Нема коментара:

Постави коментар

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...