rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija NYX olovki za usne ( Bloom, Fuchsia, Dolly pink, Orange, Purple Rain)

Drage moje,

 Danas vam pišem o mojim nezaobilaznim proizvodima- olovkama za usne, ovoga puta od NYX brenda. Evo uopštenih utisaka. Ove olovke su dobro pigmentovane, odlične su za bazu i miksanje sa ruževima, malo su suve ( kao uostalom i većina olovki za usne), dugotrajnost im je osrednja ( one same traju oko 3h ako ne jedete :) ), pomažu da vam se karmin ne razliva sa usana. Cena im je oko 380 din i po mom mišljenju kvalitet odgovara ceni.



   Nijanse koje ja imam su Bloom, Fuchsia, Dolly pink, Orange i Purple Rain. Slede swatchevi na ruci  a zatim i na usnama. Na usnama imam balzam ispod olovki, jer kao što rekoh malo isušuju.



Slede swatchevi na usnama slikani na dnevnoj svetlosti.
 Prva nijansa  koju vidite je Bloom. To je lepa boja između roze i boje fuksije. Prelepa boja koju često nosim samu bez karmina. Mat završnica.


 Dalje imamo Dolly pink- hladnu roze nijansu. Kao što vidite ovo je malo suvlja nijansa i ima belu bazu tako da je morate staviti u 2 sloja kako se ne bi videla vaša prirodna boja usana. Ja joj ove mane opraštam jer obožavam ovu boju. U ovom postu o mojim prolećnim ruževima možete pročitati kako kombinujem ovu olovku. Mat završnica.


 Sledeća nijansa je Fuchsia. Podseća jako na Bloom, ali ova ima više roze u sebi i svetlija je. Mat završnica.


 Ovo je jedna vesela nijansa koju sam kupila za leto. Zove se orange i već ste je videli u ovom postu. To je narandžasta boja sa malo crvene u sebi.


 Na kraju imamo nijansu Purple rain. Ovo je ljubičasta nijansa, jako lepa ali ima frosty završnicu. Ima ljubičasto-plavi sjaj. Uglavnom ga nosim ispod Avonovog Berry smooch ruža.


 Za kraj, evo još jedne fotografije.


XOXO

Нема коментара:

Постави коментар

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...