rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija NYX every color imaginable palete

Drage moje,

 Danas vam pišem o mojoj voljenoj NYX paleti. Ova paleta sadrži čak 78 senki za oči. Nju koristim gotovo svakodnevno već nekoliko meseci, tako da sam formirala svoje mišljenje.
Pakovanje je klasična crna plastika i sastoji se, kao što vidite na slici,  iz dva dela.


   Pre nego što krenem sa swatchevima, evo nešto uopšteno. Senke su različitog finiša; većina su satenskog a manjim delom su sa šimerom ili su mat. Pigmentacija senki je srednjeg kvaliteta, i kao što ćete videti dalje na swatchevima neke su manje a neke više pigmentovane. Međutim, obzirom da ja stalno koristim bazu za senku (nyx-ovu, avonovu ili nyx jumbo olovke), meni je pigmentacija dobra. Trajnost senki se naravno produžava uz bazu i sprejom za fiksiranje šminke, tako da mogu trajati ceo dan. Izuzetak su one koje sadrže šimer. Na slici koja sledi levo su swatchevi bez baze a desno sa bazom, kako biste videli razliku.


 Slede swatch-evi slikani na dnevnoj svetlosti i bez baze kako bih bila što realnija. Prvo sam predstavila desni deo palete po redovima. Kao što vidite prva dva reda su boje za highlight, dok su ostale nijanse uglvnom braonkaste i sivkaste.


 

                                             

                                                                         
                    
               
                                                                               

Ostatak senki u paleti je poredjan po kolonama pri čemu jedna kolona predstavlja varijacije jedne boje, pa će i swatchevi ići po kolonama.

                           
                                                                 kolona rozih nijansi

     

            kolona zelenih nijansi

        
                                                                          kolona plavih nijansi

         kol. narandžastih nijansi                    kol.sivih nijansi

         kol.žutih nijansi                                  kol. ljubičastih nijansi

     kol. zlatnih i bronzanih nijansi

 Kao što vidite najmanje pigmentovane su žute nijanse. Slede swatch-evi središnjeg dela palete. 

                                                                                         
 Za kraj evo swatcheva mojih top 10 najkorišćenijih senki iz ove palete. :)
                                                                         
               

Sve u svemu, cena ove palete je oko 2500 din i isplati se definitivno. Dobijate ogroman broj senki sa kojima možete rekreirati ogroman broj look-ova i medju kojima možete naći "dupe" za high end senke tako što ćete naći identičnu senku ili pomešati 2,3 senke. Kao što sam napomenula na početku, za ove senke je neophodna baza ili  koristite ovlaženu četkicu ( ne skroz mokru već malo ovlaženu vodom ili MAC-ovim Fix +)  i na taj način je pigmentacija bolja.


 Da li vi imate ovu paletu? Kako vam se dopada?


XOXO





4 коментара:

  1. Vidi se da uveliko koristis paletu, ima predivnih boja. Svakako mislim da nisu upitanju velike pare dati za ovu paletu, isplati se.

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala na komentaru :) Da, prilično je korisna za mnoge kombinacije.

    ОдговориИзбриши
  3. sve lepo boja mene svidjam boja kolona roze nijasi :) =D ☺

    ОдговориИзбриши

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...