rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija Mac ruža Flat out fabulous + mogući slični povoljni ruževi / Review of MAC flat out fabulous + possible dupes

Drage moje,

  U predhodnom postu o mojoj kupovini, sam vam napisala da sam oduševljena Mac-ovim flat out fabolous ružom. Pa, evo obećane recenzije.



 On je iz redovne linije, tako da imamo klasično crno macovo pakovanje i prepoznatljiv divan miris vanile. Ruž je najlepše pink boje ikada. Ima malo ljubičaste u sebi i hladnog je podtona. Završnica je retro mate, što znači da je suv i dugotrajan što ja obožavam. Ali,ako imate suvlje usne savetujem balzam ispod njega. 
 Ovo je po mom mišljenju, divna damska boja koja daje stav ženi. Druga crvena, ako želite. Zato ga možete nositi i u dnevnim prilikama (šetnja, ručak) uz neku jednostavnu šminku ili noću uz jaču šminku. Uvek ćete sjajno izgledati. Slede swatchevi na usnama. 

u hladu
Na suncu


Kupljen je u Mac-ovoj radnji na Ušću po ceni od 2400 din.
Sada ću vam predstaviti jefitnije verzije ove boje. Najsličniji je Avonov Ultra Color Bold ruž u nijansi Hi def plum (cena 450 din). Razlika je u završnici jer je macov mat a avonov sjajan i kremast. To možete rešiti dodatkom bele senke ili transparentnog pudera. Dalje, Avonov je vibrantniji i ima malo više roze u sebi. Zatim slične boje su i Nyx-ovi olovke za usne Bloom i Fuchsia (cena 380 din). Razlika je što Bloom ima više ljubičaste a Fuchsia više roze u onosu na Flat out fabulous. Slede swatchevi. 

u hladu

na suncu

Kako se vama dopada ovaj  ruž?
Recenzija Avon ruževa klikni ovde
Recenzija NYX olovki klikni ovde

Do sledećeg posta,

            XOXO


2 коментара:

  1. Flat Out Fabulous je predivan, a nijedan od ovih ruževa nije dostojna zamjena njemu, dosta se razlikuju nijanse. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Slazem se zato sam i napisala moguce slicne boje za devojke koje zele ru vrstu boje ili im se ne daje 2400 :)

    ОдговориИзбриши

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...