rougeaddictblogger@yahoo.com

My summer essentials

Drage moje lepotice,

 Ovaj post je posvećen mojim letnjim favoritima i proizvodima koje uvek nosim sa sobom kada putujem.


  Na prvom mestu je naravno zaštita od Sunca. Za lice je Eucerin gel krema sa spf 50, za telo Nivea protect and bronze spf 30 i za kosu Carroten protect and shine.Sva tri proizvoda su veoma dobra.



 Oduševljena sam Caudalie beauty eliksirom tako da za njega sledi posebna recenzija. Koristim ga za fiksiranje šminke i  za osveženje lica tokom dana.


Već sam vam pisala u postu o nezi kose da imam masnu kosu tako da uvek nosim Batiste suvi šampon koji mi očisti kosu i da volumen. Sa obzirom da mi se kosa mrsi uvek imam moju dragu Macadamia četku, koja me spašava.


  Kada potamnim volim da koristim ulja  kako bih naglasila ten. Trenutno koristim Avon maxi ten ulje koje se po uputstvu može koristiti tokom i nakon sunčanja. Sa obzirom na to da kod mene nema nikakvu ulogu tokom sunčanja, koristim ga prilikom izlaska kao klasično ulje.


  Pored masne kose, imam i masnu kožu sklonu aknama koja divlja leti. Tada me spašava Avon maska sa glinom koja je fenomenalna za masnu kožu. Očisti dubinski lice i odmah nakon nje lice izgleda odlično. Nažalost, Solutions liniju su ukinuli, pa ako neko zna, neka mi  preporuči masku sa glinom.:)


 Roll on je nešto što svi imamo, ali ovde bih želela da pohvalim Avon roll on-ove koji ne zapušavaju pore a ostavljaju kožu dugo svežom. 


Stopala su mi često umorna zbog letnje obuće, tako da volim da koristim kreme sa mentom kakva je ova opet od Avon-a, jer mi hladi i osvežava stopala.


Leti često volim da koristim sprejeve i body mist-ove umesto parfema. Trenutno koristim Avon planet spa sprej sa jasminom, koji ima sladak i pritom nežan miris.


  Za kraj imamo šminku. Da mi se ne bi sve topilo sa lica koristim Nyx matte sprej za fiksiranje šminke. Kao bronzer koristim Essence bronzer u nijansi 10 sunkissed, Kožu matiram papirićima za blotovanje i Avon colortrend kamenim puderom. Uveče obavezno koristim prajmer za lice kako bi puder lepo izgledao. Već sam vam napisala u postu o top 10 letnjih ruževa da jako volim koralne i neon pink boje, pa su mi omiljeni Nyx olovka za usne u nijansi Orange i Maybelline Fuchsia flash. 






 Od lakova uvek nosim sa sobom 3 boje a to su tirkizna, plava i koralna. Ovde imam Avon lak u nijansi Orange you quick, Don Juan u broju 227 i Twenty one u broju 33, Pratite me na Instagramu klikni ovde Twitteru klikni ovde  i Facebook -u klikni ovde gde često objavljujem fotke omiljenih lakova i ruževa. :)


Kako vam se dopada post? Koji su vaši letnji favoriti?



Do sledećeg toplog posta,

XOXO

2 коментара:

  1. Ja baš volim ove 21 lakove, mislim nisu nešto posebno kvalitetni i malo se krzaju na krajevima ako ne stavim topcoat ali traju mi na noktima i po 5-6 dana što mi je bitno. Ja bih poludela da moram stalno da mažem nokte hah :D

    ОдговориИзбриши
  2. I meni se krzaju, pa ništa bez top coat-a. Ali, dobar je za svoju cenu :)

    ОдговориИзбриши

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...