rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija Avon olovki za usne: True red & Mystery mauve

Drage moje,

 Danas vam pišem o mojim omlijenim Avon olovkama za usne. Ove olovke su dobre pigmentacije i možete ih nositi same bez ruža. Ne isušuju usne i dugotrajne su. Ako ne jedete, traju dok ih ne skinete. Ne zarezuju se, izvlace se iz plastike. Cena im je oko 300 din. Kvalitet definitivno odgovara ceni. Nijanse koje ja posedujem su True red i Mystery mauve.

True red je jako lepa crvena nijansa. Lepo stoji na mom svetlom tenu ali mislim da bi pristajala i tamnijem tenu Podseća me na boju koji Taylor Swift nosi. Mystery mauve je prava mauve boja- boja usana između roze i braon. Odlična je za fakultet ili posao.  Prava K.Jenner boja.



                 

Recenziju Essence olovki možete pročitati klikni ovde

Recenziju NYX olovki možete pročitati klikni ovde

Da li vi koristite Avon olovke za usne i koje su vam omiljene?

                                                            XOXO

2 коментара:

  1. Анониман14. јун 2015. 11:26

    Imala sam Pink Cashmere, lepo pigmentovana, fina olovka. Mislim da bi mi od ove tvoje dve lepo stajala True Red, ova druga bi povukla na braon na mojim usnama. Hvala za recenziju :) Kristina

    ОдговориИзбриши

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...