rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija Anastasia Beverly Hills Alyssa Edwards palete


Drage moje,

Ovaj post će se odnositi na paletu Anastasia Beverly Hills u saradnji sa drag queen Alisom Edvards. Ova paleta je izašla u junu, ali ovo je bila jedna od tri palete senki koje sam ponela sa sobom na svoj  letnji odmor, tako da mislim da imam dobar test period  na osnovu koga bih je ocenila :)



Spoljno pakovanje je u ovoj prekrasnoj ružičastoj nijansi i sjajnoj završnici. Boju  unutrašnjeg dela pakovanja bih promenila  u crnu jer senke ne dolaze do izražaja zbog ružičaste podloge.
Dobijate 3 svetlucave nijanse i 11 mat. Senke pod nazivima texas made, dream it, believe  i b.b.d.c. su presovani pigmenti i nisu namenjeni za upotrebu u neposrednoj blizini oka jer te boje sadrže crvene pigmente i mogu da oboje kapak ukoliko imate stvarno osetljive oči. Lično nemam nikakvih problema kada koristim prajmer za oči sa ovim nijansama. Bez prajmera dolazi do obojenja kapka ali se ono lako skida uljanim skidačem šminke.
 Ovde možete videti swatcheve. Formula je malo suvlja u poređenju s uobičajenom ABH formulom, tako da ove senke ne izgledaju dobro kad ih swatchujete prstima, ali odlično izgledaju nanesene četkicom što je i važnije. Lepo su pigmentovane, izuzev headliner nijanse koja je slabo pigmentovana. Moje omiljene nijanse su b.b.d.c koja je tamno ljubičasta, dream it, brick road koja je prilično pristojno pigmentovana žuta, believe i supreme koja je boja breskve pogodna za svaki dan   ili kao prelazna boja u pregibu kapka. Osim headliner nijanse, nisam našla nikakav problem sa ovom paletom. Ukoliko je kupite, predlažem da koristite sintetičke četkice za nanošenje kao što je ova koja dolazi sa paletom, jer je formula senki suvlja. Da biste videli neki moj izgled s ovom paletom, posetite moj instagram: @rougeaddict1



Zaista volim ovu paletu jer mogu kreirati mnoštvo zabavnih izgleda i stvarno sam uživala koristeći je  u toku odmora. Ukoliko volite da koristite mnogo boja u svojoj rutini, ova paleta bi bila moja preporuka jer nije neophodno da nadograđujete boju u nedogled kako bi postigli pun pigment.

Ostale ABH palete:

*Uporedna recenzija Anastasia Beverly Hills paleta: Soft glam, Norvina, Modern Renaissance. Koja je najbolja?:  https://rougeaddict1.blogspot.com/2018/12/drage-moje-ovaj-post-ce-biti-o_23.html

*Recenzija Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance palete i više o ABH brendu: https://rougeaddict1.blogspot.com/2017/10/recenzija-anastasia-beverly-hills.html




Нема коментара:

Постави коментар

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...