rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija Anastasia Beverly Hills Sultry palete

Drage moje,

Ovaj post će se odnositi na Anastasia Beverly Hills Sultry paletu. Ova paleta je jedna od mojih najdražih paleta uopšteno gledajući. Sadrži raskošne senke hladnog podtona. Ovo je veoma kohezivna paleta, što znači da sve nijanse dobro idu zajedno i lako se možete inspirisati i kreirati različite izglede kako za svaki dan za posao ili školu, tako i za noćni izlazak. Spoljna ambalaža palete  je predivna.




Paleta dolazi sa 7 mat i 7 svetlucavih nijansi. Moje  omiljene nijanse su pearl koja je lepa boja šampanjca, cyborg-srebrnkasta nijansa  i birch-topla boja idealna za pregib kapka.
Ovde možete videti swatcheve. Sve nijanse imaju tipičnu ABH formulu, dobro su pigmentovane, dobro se mešaju i mogu se lepo nadograditi. Jedina mana koju vidim u paleti je ta što su nijanse teak i cinder vrlo slične, tako da je možda druga mat braon prikladnija ili čak boja sa spoljne ambalaže umesto jedne od ove dve nijanse.



Ukoliko nemate  paletu sa braon nijansama hladnih podtonova, definitivno bih vam preporučila ovu. Da biste videli neki moj izgled s ovom paletom, posetite moj instagram: @ rougeaddict1

Postovi koji bi vas mogli interesovati:

*Uporedna recenzija Anastasia Beverly Hills paleta: Soft glam, Norvina, Modern Renaissance. Koja je najbolja?:  https://rougeaddict1.blogspot.com/2018/12/drage-moje-ovaj-post-ce-biti-o_23.html

*Recenzija Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance palete i više o ABH brendu: https://rougeaddict1.blogspot.com/2017/10/recenzija-anastasia-beverly-hills.html


*Recenzija Alyssa Edwards palete: https://rougeaddict1.blogspot.com/2019/11/recenzija-anastasia-beverly-hills_7.html

Нема коментара:

Постави коментар

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...