rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance palete

Drage moje čitateljke,

Danas vam pišem o svojoj omiljenoj paleti. Anastasia Beverly Hills je poznati ‘’high-end’’ američki brend kojeg je 1997.osnovala Anastasia Soare-imigrantkinja iz Rumunije. Ona je pravi primer ostvarenja tzv.američkog sna. Naime, od  siromašnog imigranta postala je jedna od najpoznatijih američkih imena u svetu šminke. 90ih godina se proslavila novom metodom oblikovanja obrva (eng.Golden Ratiomethod). Takođe, prvi prozvodi kojima se njen brend proslavio su upravo proizvodi za obrve. Nažalost, ABH njie dostupna u našoj Sephori ali Beauty Bay je oficijalni retailer i možete je naručiti tamo. Paletu sam naručila na Beauty Bay-u i slanje je bilo besplatno jer cena palete prelazi 35 funti. Ovaj Brend je cruelty free-što znači da proizvodi nisu testirani na životinjama.


Modern Renaissance paleta je kreirana od strane Claudie Soare ‘’Norvine’’, kćerke Anastasije Soare, i inspirisana je renesansnim periodom tj. bojama korišćenim u reneseansnoj umetnosti. (Renesansa označava period kulturno-istorijskog preporoda između 14. i 16. veka. U ovom periodu umetnici su bili humanisti u čijim se delima osećaju elementi antičke umetnosti).
Paleta se sastoji od 14 senki od kojih su čak 11 mat a 3 sa šimerom. Iako naizgled deluje kao da su sve boje tople, tu su i hladne nijanse ali definitivno prednjače senke sa zemljanim podtonovima. Sadrži i neutralne i senke boje maline. Senke su neverovatno pigmentovane- zapravo ovo je najpigmentovanija paleta koju sam ikad probala! Baza vam praktično nije ni potrebna pa sam vam swatch-ovala senke bez baze. Sa obzirom na neverovatnu pigmentaciju senke se malo truse kada ih jače zagrebete  četkicom ali zaista vam je potrebna minimalna količina senke te grebanje nije ni potrebno J Blendaju se same praktično, zaista ne treba da se posebno trudite u radu sa njima. To ovu paletu čini idealnom za početnike, ali pod uslovom da volite punu boju senke. Kada ih mešate, ne pomešaju se u jednu tamnu nijansu već ćete videti lepe fine prelaze između boja. Sledeći veliki plus je što možete kreirati hiljadu različitih look-ova sa ovom paletom-od neutralnih za svaki dan preko noćnih do svečanih. Treba biti samo malo maštovit što nije teško sa ovako inspirativnom paletom. Na kraju posta pogledajte moje predloge kako da se našminkate sa ovom paletom.




Slede swatch-evi prstima i pufnasto četkicom.

swatch prstima bez baze

swatchevi prvog reda pufnastom cetkicom senki bez baze

swatchevi drugog reda senki pufnastom cetkicom bez baze

Imena nijansi su takođe inspirisana renesansnim perodom. Napr. Vermeer je ime umetnika koji je naslikao poznatu sliku ‘’Devojka sa bisernom minđušom’’; Cyprus Umber je ime braon boje (Umber) koja je često korišćena od strane renesansnih slikara itd.
Uz paletu dobijate i četkicu 2 u 1 koja je iznenađujuće dobra. Imate pufnasti kraj za blendanje i čvršću četkicu na drugom kraju.


Što se pakovanja tiče i dopada mi se i ne dopada mi se. Pakovanje je kartonsko sa roze somotom poput Naked 1 Urban Decay palete. Ono što mi se dopada je što je pakovanje veoma lepo ali ne dopada mi se što se prilično lako prlja. Senke su proizvedene u Americi dok je četkica proizvedena u Kini.
Slede moji predlozi za dnevnu i večernju šminku sa ovom paletom. Ukoliko želite još predloga, pratite me na Instagramu na @rougeaddict1 ili klikni ovde 



Cena na Beauty bay-u je 50,90 e (nešto manje od 6000din). Dobijate 0,7 g po senci.


Ovo je prema Norvinim rečima sa kojima se slažem, bezvremenska paleta tj. nezavisno od trendova u šminkanju uvek će vam koristiti za sve prilike i toplo je preporučujem. Jedini razlog zbog kojeg bi vam potencijalno ne bi odgovarala je ukoliko ne volite tople boje ili vam one ne stoje ili jednostavno želite vrlo jednostavne look-ove sa 2,3 senke.

Sastojci

Kako se vama dopada ova paleta?

XOXO

Нема коментара:

Постави коментар

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...