rougeaddictblogger@yahoo.com

Prajmeri za oči: NYX vs. Avon

 Drage moje,

 Za današnji post imam jednu uporednu recenziju pristupačnih prajmera za oči. Već znate da sam rouge addict ali senke su mi prva ljubav. :) Baze za senku dovode senke na potpuno drugi nivo. Čak iako imate senke lošijeg kvaliteta one će biti pigmentovanije uz pomoć prajmera i što je bitnije neće vam pobeći sa kapka. Zato su prajmeri za mene must have. Ovde vam predstavljam dva pristupačna prajmera od NYX-a i Avon-a. Swatchevi su slikani na dnevnoj svetlosti.


  Svi prajmeri se razlikuju po svojoj teksturi i sastavu. Nyx prajmer (nijansa 03 skin tone) je prilično kremast i veoma masne formule. Lako se uzima i nanosi četkicom na kapak. Ima potpunu prekrivenost i prekriće vam sve vene. Ova nijansa ima dosta narandžastog u sebi pa je tamnija od moje kože. Kao što vidite na slici ispod, dodaje dodatnu pigmentaciju senkama naročito ako su u pitanju tamnije boje, zahvaljući masnijoj teksturi. Takodje ih čvrsto drži na kapcima. Medjutim, ukoliko imate spuštene kapke ili vam se jako maste što se meni nekada dešava, senke će vam se itekako skupljati u pregibu kapka. Spakovan je u plastičnu kutijicu što ga čini idealnim za putovanja. 



 Avon prajmer (nijansa light beige) je nekada bio gušće strukture i osušio mi se nakon jedne godine. Medjutim, čini mi se da su promenili formulu kao što možete videti na slici ispod. Sada je kremast ali nije masne teksture poput Nyxovog. Teško se nanosi ćetkicom ali se odlično nanosi i blenda prstima. Nema prekrivenost kao Nyx-ov. Ima rozi podton. Brzo se osuši u mat završnicu. Dodaje pigmentovanost senkama naročito onim svetlijim. Produžava trajnost senki i što je meni veoma bitno senka se ne skuplja u pregibu kapka! Spakovan je u staklenu teglicu.


stari i novi Avon prajmer

 Za vas sam testirala oba prajmera. Uradila sam jednostavni crni smokey eye. 

nyx prajmer

avon prajmer


Sastav Nyx prajmera: 

Sastav Avon prajmera:  


Cena Avon prajmera se kreće oko 400 din u zavisnosti od kataloga a Nyx je 740 din. Ukoliko imate spuštene kapke koji se brzo maste preporuka je Avon a ukoliko nemate i volite da se igrate tamnim senkama onda vam preporučujem Nyx. Takodje, veoma dobri prajmeri za senke su Nyx jumbo olovke i kremaste senke poput Maybelline color tatto o kojoj sam vam već pisala klikni ovde . 


Da li koristite neku od bazi i koja je vaša omiljena? 


                                  XOXO 




2 коментара:

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...