rougeaddictblogger@yahoo.com

How to red ombre lips

Drage moje,

 Danas vam pišem jedan kratak post o mojoj omiljenoj temi - ruževima. Crvene ombre usne su po mom mišljenju veoma lepe i daju 'moćan' izgled jakoj ženi. Definitivno nije za svaki dan, već za izlaske. Uz njih možete nositi jednostavno ajlajner na očima ili smokey eye. Ja ombre efekat postižem na dva načina. 

                                     



1.  Uokvirim usne braon olovkom. Možete koristiti olovku za usne, oči, a ja čak koristim Avonovu olovku za obrve u nijansi dark brown. Kada uokvirujem, to radim iscrtavajući debelu liniju od spoljašnosti ka unutrašnjem delu usnana i stavljam dva sloja olovke kako bi boja bila intezivna. Zatim na središnji deo usana nanesem crveni ruž (od Avona Colortrend Lasting smile u nijansi Raven). Ruž obavezno ublendajte četkicom sa linijom od olovke. Nekada mi to bude previše tamno a i želim da usne izgledaju punije, pa na sredinu usana nanesem belu mat senku ili Sephora lip stain u nijansi strawberry kissed. Ukoliko zabrljate oko ivice usana možete očistiti korektorom sa sintetičkom četkicom.

                          
                         


2. Drugi način je da uokvirite usne tamno crvenom ili olovkom boje višnje a na sredinu usana nanesete crveni ruž i ublendate. Umesto tamne olovke možete koristiti i tamniji ruž, ja ovde koristim Avonov ruž u nijansi matte grape. 






Kako se vama dopada ovaj izgled?


                                                       XOXO

2 коментара:

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...