rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija S-he stylezone korektora

Drage moje,

 Danas vam pišem o mom novom otkriću: S-he stylezone concealer-u. Pre mesec dana potrošila sam tečni hajlajter, a kako mi šminka nije potpuna bez tečnog hajlajtera odmah sam potražila novi. Žurila sam, tako da sam otišla u dm i  potražila korektor koji nije skup i koji će trenutno odraditi posao. Probala sam nekoliko i jedino mi je nijansa od S-he brenda odgovarala. Iskreno, nisam mnogo očekivala od ovog korektora. Od ovog brenda sam koristila senke i ruževe u srednjoj školi, i bila sam zadovoljna istim. Ali, sam u jednom trenutku prestala da koristim njihove proizvode.
 Jednom rečju, ja sam ovim korektorom prezadovoljna. 


Kao što sam rekla koristim ga za hajlajt. Moja nijansa je 002 beige. Spakovan je u olovku i sadrži četkicu za nanošenje. Tekstura korektora je kremasta i lako se blenda. Ja koristim Caline sundjerčiće i b.blender ali ga možete utapkati i prstima. Nakon što nanesem tečni puder i fixiram kamenim, stavljam ovaj korektor ispod očiju u trougao obliku kako bi posvetlela taj deo lica. On posvetljuje, ima fenomenalnu prekrivenost kao što vidite na slici, čak i prekriva moje proširene pore. Takođe je i dugotrajan, mada ga ja za svaki slučaj fixiram sa Nyx-ovim hajlajt i kontur duo paletom. Ja nemam problem sa podočnjacima, tako da ga u tu svrhu nisam probala, te ne znam njegov učinak za tu svrhu. 

Još jedna sjajna stvar je cena, košta oko 300 din. Mana je što nema većeg izbora nijansi. Moja preporuka. :) 

Koji je vaš omiljeni proizvod za hajlajt?

Do sledećeg posta,
                                          XOXO

Нема коментара:

Постави коментар

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...