rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija NYX mozaik rumenila- Plummy

Drage moje,

 U postu klikni ovde sam vam pisala o mojim omiljenim ruževima za dnevnu šminku. Sada ćemo nastaviti sa "nude" raspoloženjem i predstaviću vam moje rumenilo za svaki dan. To je NYX-ovo rumenilo u mozaiku u nijansi Plummy.


 U pitanju je rumenilo blage pigmentacije koja se može nadograđivati, što ga čini savršenim za posao, fakultet i slično. Ima satensku završnicu ali na licu deluje mat. Ne trusi se. Sastoji se iz 5 boja koje možete koristiti posebno ili sve zajedno. Na swatch-evima vidite kako izgleda svaka boja zasebno. Na prvoj fotki vidite kako izgleda swatch svih zajedno kada se pomešaju. Pored swatcha vidite kako izgleda kada se ublenda. Kada se pomešaju ove boje dobijate prelepu nežno prljavo roze boju sa toplim podtonom i sa malenim nagoveštajem ljubičaste. Licu daje malo boje i svežine i izgleda suptilno. Ja najčešće koristim tako što pomešam sve boje ili koristim prvu nijansu. Prva nijansa je jako lepa boja breskve koja lepo pristaje svetlijem tenu. Druga boja je bebi pink, treća je roze sa ljubičastim podtonom. Četvrta je bež sa roze bojom u sebi i na kraju imamo lepu mauve-ljubičastu boju. Ovu poslednju često koristim u večernjoj šminci.



 


 Cena je oko 700 din za 5,7 g proizvoda. Mislim  da predstavlja dobro ulaganje, naročito za devojke koje vole nežnija rumenila.


Da li vi koristite NYX mozaik rumenila? Koje je vaše omiljeno rumenilo za svaki dan?

                                         
                                            XOXO



Нема коментара:

Постави коментар

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...