rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija Avon Extra Lasting pudera

Drage moje,

 Rešila sam da vam napišem post o puderu kojeg koristim već skoro 3 godine. To je jedan od prvih tečnih pudera koga sam počela koristiti i još uvek je jedan od omiljenih. Ovo je dugotrajni puder namenjen  normalnoj, mešovitoj i masnoj koži. 


 Već sam vam nebrojeno puta napisala da imam masnu kožu sklonu aknama, pa mi odgovaraju puderi koji daju mat završnicu i koji se neće topiti sa lica. Ovaj puder daje mat - satensku završnicu sa vrlo malo blistavosti ali one zdrave. Nije gust, tekstura mu je dosta tečna ali kada krenete da ga nanosite na lice počinje da matira odnosno upija sebum sa lica. Stvarno je poseban. Zbog takve teksture ga možete nanositi bilo kojom četkom, sundjerom pa čak i prstima i sa bilo čime će se lepo blendati.Na fotkama ispod vidite njegovu teksturu i kako izgled kada se ublenda u kožu.
 Prekrivna moć mu  je srednja.  Ali ako imate crvene bubuljice ili neke izraženije ožiljke biće vam potreban korektor.  Takodje, hidrira i jako je dugotrajan. Radi testa nanela sam samo njega prstima i nisam stavljala kameni puder i trajao mi je 8h, što je neverovatno za moje lice. 



 Ima spf 12. Pakovanje je veoma praktično, stakleno sa pumpicom koja istiskuje malo proizvoda pa ga nećete trošiti više nego što je potrebno. Miris je nekako veštački poput mirisa pudera koje su koristile naše bake :)
Ima 2 mane. Prva je mali izbor nijansi sa dosta narandžastih podtonova.  Ja sam u nijansi shell ali mi nekada bude narandžast pa ga mešam sa Garnier BB kremom. Druga je da se 3 puta desilo da oksiduje i  bude previše narandžast. 2 puta mi se desilo na licu, a drugi put u bočici koju sam imala oko godinu dana pa ga ne preporučujem devojkama koje se retko šminkaju jer nije dugotrajan.

Izbor nijansi u katalogu


Cena se u katalozima kreće od 500 do 650 za 30 ml, i definitivno odgovara kvalitetu.

Sastojci: Titanium Dioxide, Water, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Dipropylene Glycol, Glycerin, PEG-10 Dimethicone, Nylon-12, Polymethyl Methacrylate, Trisiloxane, Methyl Trimethicone, Acrylates/Dimethicone Copolymer, Sodium Chloride, Quaternium-90, Bentonite, C30-45 Alkyl Cetearyl Dimethicone Crosspolymer, Aluminum Hydroxide, Caprylyl Glycol, Stearic Acid, Phenoxyethanol, Tetrasodium EDTA, Propylene Carbonate, Hexylene Glycol, Cellulose, Trifluoromethyl C1-4 Alkyl Dimethicone, Fragrance, Triethoxycaprylylsilane, Glyceryl Rosinate, Octyldodecyl Myristate.

Da li ste vi koristile ovaj puder i koji je vaš omiljeni drogerijski puder?



                                                               XOXO
banner

3 коментара:

  1. Probala sam ga preko testera i cini mi se da bi odgovarao mojoj kombinovanoj kozi. Sada koristim penasti Avonov puder, Luxe Velvet Matte, to je jedna divota, ne oseca se na licu, matira, traje. Dobar mi je bio i Calming Effects Mattifying, takodje iz Avona. Kristina

    ОдговориИзбриши
  2. Taj penasti mi je zvucao dobro ali nemaju testere za njega, a ne usudjujem se kupiti prema nijansama iz kataloga.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa nisam ga ni ja na slepo kupila, najpre sam narucila testere Luxe tecnog pudera i tako odlucila, istovetne nijanse su u pitanju. Kristina

      Избриши

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...