rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija MAC really me ruža

Drage moje,

U ovom postu vam predstavljam jedan od mojih top nude/za svaki dan ruževa: MAC ruž u nijansi really me. Ovo je jedna od novijih nijansi.


Završnica ovog ruža je mat (matte). Ali, ne brinite jer za razliku od njihove retro matte završnice, matte je mnogo manje suv. Čak bih išla do toga da napišem i da nije potpuna mat formula. Lako se nanosi, ne naglašava vam suvoću usta (ukoliko su vam suva) i prijatan je na usnama, tj. ne isušuje ih. Formulom me podseća na NYX matte ruževe. Što se dugotrajnosti tiče, izdržaće piće ali ne i ako jedete neki veći obrok. Ali, lako se dodaje ukoliko vam se skine sa usana. 
Što se pigmentacije tiče, ona je odlična i u jednom sloju dobijate punu boju.
Kao i svi MAC ruževi, ima divan vanilasti miris.


Što se tiče ove nijanse, MAC je opisuje kao neutralnu pink (eng. muted neutral pink) nijansu i ja se delimično slažem sa njima. Ne bih je nazvala pink nijansom već pre mauve nijansom. Ovo je nude boja sa ljubičastim i rozikastim podtonovima. Dakle, u pitanju je hladnija nude nijansa. Jako je lepa, savršena je za svaki dan i bilo koju priliku. Na svetlom tenu ostavlja efekat nežnih, ženstvenih usana.


                            
                             

Kako se vama dopada ova nijansa i koji je vaš omiljeni MAC ruž?

Post o mojim omiljenim drogerijskim nude ruževima: klikni ovde 

 
 Do sledećeg posta,

XOXO




Free Shippingbanner

Нема коментара:

Постави коментар

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...