rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija Estee Lauder double wear pudera

Drage moje,

 Prvo želim da vam čestitam novu 2017. Želim vam puno ljubavi,sreće i zdravlja. :)
U ovu godinu ulazimo sa postom o mom omiljenom puderu koji me nije izneverio na proslavama svih ovih praznika. U pitanju je double wear puder od Estee Lauder. U pitanju je dugotrajni tečni puder za koga Estee Lauder tvrdi da traje do 15h. Ja ga nisam toliko dugo testirala :) ali na meni je trajao 12h pri čemu se ne razmazuje i ne ostavlja fleke po odeći.



 Ovaj puder je namenjen svim tipovima kože. Ne sadrži ulja pa je idealan za moju masnu kožu jer ne izaziva akne. Jako je lagan, ne ostavlja onaj efekat maske i ne uvlači se u pore. Ostavlja lep prirodan polu-mat izgled. Ne zapušava mi pore. Iako imam prilično masnu kožu sa njim ne prosijavam bar ne u onoj meri sa kojom prosijavam sa drugim puderima.
 Lako ćete ga ublendati četkom, sunđerom pa čak i prstima. Jako brzo se suši, tako da je moja preporuka nanositi ga na deo po deo lica tj.ne ostavljajte ga na licu a da ga niste ublendali.
Nema potpunu prekrivenost već srednju tako da za potpunu prekrivenost vam trebaju dva sloja.
Ima spf 10.


Nanesen na lice
 Mana ovog pudera je što postoji ograničen izbor nijansi po mom mišljenju. Ja sam u nijansi 2c2 pale almond i malo mi je tamniji (više je roz nego što bi trebalo) ali nije strašno. Svetlija nijansa mi je bila pre svetla. Druga mana je što nema pumpicu tako da ga pažljivo morate sipati kako ne biste rasipali proizvod.Cena ovog pudera u našoj Sephori je 5900 din za 30ml što nije malo, ali po mom mišljenju vredi.

sastojci
Da li vi koristite ovaj puder i kakvi su vaši utisci?

XOXO


banner

2 коментара:

  1. Bas se dugo neckam oko kupovine ovog pudera. Milim da je na lookfanstacstic i feelunique manja cena, a lookfantastick ima besplatnu postarinu preko 20e. I bas t sto kazes za nijanse je meni najveci problem kod kupovine, ne znam koju bih odabrala sebi.
    Super post, sada si me opet stavila u nedoumicu.

    ОдговориИзбриши

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...