rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija Nyx Circe ruža

Drage moje,

 U ovom postu ću vam ukratko predstaviti moj novo otkriveni nude ruž od Nyx-a. U pitanju je ruž iz linije kremastih ruževa u nijansi Circe. Oni koji me prate znaju koliko volim mat ruževe, ali ovaj kremasti je  izuzetak. :)  

Kao što sam napisala u pitanju je kremasti, hidradantni ruž satenske završnice. Iako je takve formule, veoma lepo i lako se nanosi na usne i što je još bitnije ne klizi sa njih. Ono što me je oduševilo je boja. Boja je svetla bež sa blagim narandžastim podtonom. Savršena nude boja ukoliko ste svetle puti. Nećete izgledati 'mrtvo' sa njom. 



Ono što je sjajno u vezi sa ovim ružom je što se savršeno meša sa drugim ruževima. Nije bitno da li su oni mat, kremasti, tamni ili svetli. Ne znam da li se i vama dešava da imate ruž kojem jednostavno treba da bude samo malo svetliji, malo više narandžast i sl. ? Ovo je pravi ruž za takav posao.Slede fotke kombinacija :)

       Sa nyx mauve olovkom                          sa nyx orange olovkom 

       sa Avon nude olovkom                    sa nyx whipped caviar ružom

 Ovu nijansu navode kao dupe za Mac viva glam Gaga 2 ruž, koga ja nemam ali prema fotografijama jako liče. Cena je oko 420 din. 

Recenziju Nyx ruževa možete pročitati klikni ovde 

Kako vam se dopada ovaj ruž i koja je vaša omiljena nude boja?

                                                        XOXO

2 коментара:

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...