rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija Eucerin sun gel kreme za lice

Drage moje dame,

 Danas vam pišem o Eucerin sun gel oil control kremi za masnu kožu sklonu aknama sa spf 50. U prethodnim postovima sam vam napisala da smatram da je zaštita od štetnog dejstava UV zraka neophodna. Obzirom da imam masnu kožu većina spf kremi za lice mi je bila "teška" i izgledala sam sjano sa njima. Neki proizvodi su mi čak izazivali i dodatne akne. Pre mesec dana kupila sam ovu kremicu i za sada mi se jako dopada. Ona me štiti i drži lice mat.





  Kao kod svih preparata sa spf, neophodno je da je nanesete u većem sloju i prekrijete čitavo lice.Pošto volim dugo da budem u vodi, pre i posle izlaska iz iste je uvek mažem. Dobro štiti, nisam izgorela a nemam ni sunčanih pegica koje su mi se ranije javljale sa drugim kremama. Na prvi dodir krema deluje gusto i masno.Međutim, kada krenete da je mažete dobija se mat efekat koji traje! Što je sjajno za masnu kožu. Na fotografiji levo vidite teksturu a desno je namazana kremica. 


 Koristila sam je i kao podlogu za šminku i tu se dobro pokazala. Samo imajte na umu i pazite da vaša spf krema i puder ne sadrže ctinoxate i avobenzone filter jer se oni međusobno destabiliziraju i može se desti da  zbog toga nemate nikakvu zaštitu.

Sastav kreme: 
Voda, Homosalate, Polymethylsilsesquioxane, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, Octocrylene, Alcohol Denat, Tapioca Starch, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid,Cyclomethicone, Behenyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Methylpropanediol, Silica Dimethyl Silylate, Glicerin, Karnitin, Gliciretinska kiselina, Glycyrrhiza Inflata Root Extract, Sodium Stearoyl Glutamate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Carbomer,Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Trisodium EDTA, Sodium Chloride.

Cena kreme je oko 1500 din za standarnih 50ml. Naglasila bih i praktično pakovanje gde jednostavno istisnete proizvod iz pumpice, što mi se jako dopada. 
Kupovinom ovog  proizvoda donirate kupovini dermoskopa.


Koja je vaša omiljena krema sa spf-om?


 Do sledećeg toplog posta,


                                                   XOXO


2 коментара:

  1. Ovo ide na listu za kupovinu :) to što ima pumpicu je super za nas koji moramo da vodimo računa o svakoj bakteriji :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, zato mi je drago kada vidim dobre proizvode koje imaju i prakticno pakovanje. :)

      Избриши

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...