rougeaddictblogger@yahoo.com

Proizvodi za konturisanje za svetlu put: NYX rumenilo Taupe & NYX Highlight and Contour duo

Drage moje,

 U ovom postu vam pišem o moja dva omiljena proizvoda za konturisanje:  NYX rumenilo Taupe i NYX Highlight and Contour duo. Ovo su idealni praškasti proizvodi za konturisanje ukoliko imate svetlu put. Sa obzirom na to da imam masnu kožu i želim prirodniji izgled više volim da koristim praškaste proizvode od kremastih za konturisanje. Za konturisanje  proizvod nanosim  uglastom četkicom ili  RT blush brush ispod jagodične kosti i ispod brade. U većini slučajeva, ne konturišem nos. Za hajlajt koristim Blush 7a četkicu i nanosim ga u trougao obliku ispod oka. 



  Da krenem sa mojim all tyme favoritom a to je NYX rumenilo u nijansi Taupe. Ovo je brankasti puder sa dosta sive u sebi tako da svetlom tenu pruža prirodnu senku i ne izleda narandzasto. Dosta je popularan i u stranoj blogosferi. Nije mnogo pigmentovan pa nema bojazni da ćete peterati sa njime. Ja volim da ga koristim na jesen i zimu. Ukoliko koristite ovakav hladniji bronzer možete dodati i malo toplijeg i pomešati sa njim, kako biste dodali topline licu. Na taj način ga koristim leti. Takođe, sjajan je i kao senka za oči u pregibu kapka. Cena je oko 600 din za 4g proizvoda. Slede swatchevi (proizvod sam nanosila četkicom).


na suncu

u hladu

  Sledeći proizvod je NYX duo za hajlajt i konturisanje. Ovaj proizvod mi je, kada sam ga prvi put videla, delovao jako taman. Međutim, slabije je pigmentacije pa iako deo za konturisanje izgleda previše tamno zapravo deluje prirodno na licu. Lako se nadograđuje, tako da ako želim izraženije konture nanesem veću količinu. Ne osipa se. Puder za hajlajt je beo ali je idealan ako koristite korektor sa žutim podtonom. Ja ga koristim za fiksiranje korektora i za posvetljivanje. 



u hladu


na suncu

 U odnosu na Taupe, ovaj puder za konturisanje je toplijeg podtona pa volim da ga koristim leti. Cena je oko 800 din za 10g.
U hladu

na suncu


 Oba proizvoda toplo preporučujem devojkama sa svetlim tenom i početnicama u konturisanju.


  Koji su vaši omiljeni proizvodi za konturisanje?


                                                                           XOXO









Нема коментара:

Постави коментар

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...