rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija Inglot gel ajlajnera

Drage moje,

 Danas imam za vas kratak post o inglotovom AMC gel ajlaneru u nijansi br.77. Inglot je poznati poljski brend, koji nosi ime po hemičaru koji je razvio većinu formula njihovih kozmetičkih proizvoda. Jedan od njihovih najpoznatijih proizvoda je upravo ovaj crni ajlajner.  AMC u imenu označava skraćenicu naziva njihove kolekcije-Advanced Makeup Component.


 Dolazi u plastičnom pakovanju i ukupno dobijate 5,5 g proizvoda. Ima jako lepu kremastu teksturu koja se prilično lako nanosi na kapak. Ukoliko želite da izvučete tanku liniju, deblju ili veoma tanko krilo ajlanera-to će biti prilično jednostavno sa ovim proizvodom. Klizi prilično glatko preko kože kapka. Suši se u mat završnicu što ja lično volim. Prilično je dugotrajan, i trebaće vam uljani skidač šminke kako biste ga skinuli. Ja imam spuštene kapke koji se brzo maste i nisam primetila da se ovaj ajlajner preslikava niti razmazuje na kapku. Na vodenoj liniji ga nisam isprobala, obzirom da imam veoma osetljiv taj deo oka te koristim samo olovke koje imaju laganu teksturu.


 Ovaj proizvod ima pravu pigmentovanu crnu boju-definitivno najpigmentovaniji ajlajner koji sam ikad probala. Na slici ispod sam vam demonstrirala kako ovaj ajlajner izgleda na oku. Ovo je prilično dramatična šminka, ali mislim da je dupli ajlajner pravi test :) Za nanošenje koristim Blush 12 četkicu. Ukoliko želite da vidite još predloga za šminkanje očiju, posetite moj Instagram na @rougeaddict1 (klikni ovde).


Kao manu ovom ajlajneru, navode činjenicu da se brzo suši. Ja ga imam samo 2 meseca. tako da o tome ne mogu još suditi.


banner

 Cena ovog ajlajnera je 2100 din, što je sasvim OK jer vam treba veoma mala količina da biste izvukli liniju tako da će vam prilično dugo trajati.

Sastav:




Kako se vama dopada ovaj ajlajner?

Recenziju Loreal gel ajlajnera možete pročitati klikni ovde

Do sledećeg posta,

XOXO
Aromatherapy Associates Revive Morning Bath & Shower Oilbanner

Нема коментара:

Постави коментар

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...