rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija Essence all I need palete korektora

Drage moje,

Za danas za vas imam recenziju veoma pristupačne palete korektora od Essence-a. U pitanju je paleta iz njihove all I need linije. Ovi korektori imaju gustu, kremastu teksturu te ih je stoga najbolje nanositi i razmazivati prstima. Nisam veliki ljubitelj koriščenja prstiju, ali je jako teško izblendati ih četkicom. Lepo izgledaju na licu, nisu teški i suvi. Veoma je bitno da ih setujete praškastim puderom, jer imaju tendenciju da se uvlače u linijice ispod očiju.


Ovo su korektori koji mahom služe za ''color correcting''.Naime, paleta sadrži 5 korektora:
-žuti-za neutralisanje tamnih podočnjaka
-rozi-takođe za neutralisanje tamnih podočnjaka i posvetljivanje
-svetlija bež nijansa
-tamnija bež nijanska
-zeleni-za neutralisanje crvenila.

Kako ih ja koristim. Kada završim sa nanošenjem tečnog pudera, ispod očiju kao hajlajt koristim mešavinu žutog i roze korektora. Obzirom da sam neutralnog podtona, mešavina ove dve boje mi savršeno posvetli deo lica ispod očiju i da super hajlajt. Svetliju bež nijansu koristim ispod očiju pre nego što nanesem BB kremu. Nju koristim u slučajevima kada ne želim da nosim tečni puder pune prekrivne moći, ali ipak želim da pokrijem neke nesavršenosti na licu. Što se zelenog tiče, nisam primetila da neutrališe crvenilo na mom licu. Tamnija bež nijansa je potpuno neupotrebljiva za mene.



Što se pakovanje tiče, jako je tanko i pogodno za putovanja. Ukupno dobijate 6 g. Cena je oko 470 din. Mislim da je ovo korisna paleta, naročito ako ste šminker. Nije najbolja na tržištu ni revolucionarna ali je prilično dobrog kvaliteta za svoju cenu.
Sastav:

Kako se vama dopada ova paleta?
Do sledećeg posta,
XOXO

Нема коментара:

Постави коментар

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...