rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija NYX strobe of genius palete hajlajtera

Drage moje,

 Posle dužeg vremena ponovo pišem. U ovom postu ću vam predstaviti moju najnoviju opsesiju među hajlajterima. U pitanju je nyx-ova paleta hajlatera pod nazivom strobe of genius. U lepom providnom pakovanju se dobija 7 hajlajtera u svim mogućim nijansama.


Kao što vidite na fotki dobijaju se tri velika hajlatera težine 4g i četiri manja težine 2g. Tekstura hajlajetra (izuzev zlatnog u gornjem redu) je jako fina, bez glitera što je veliki plus. To znači da su puderaste teksture sa satensko-sjajnim finišom te se lepo nanose na lice bez ostavljanja onih neprijatnih šljokica. Možete nanositi po jedan ali ih i možete mešati što ja često radim.Izgledaju jako lepo na licu, daju onaj divan sjaj koji svi želimo :)





Da krenemo sa swatch-evima idući sa desna na levo.

Prvo imamo moju najviše nošenu nijansu (donji red, prva nijansa desno). U pitanju je bež nijansa sa beličasto-srebrnim odsjajem, Idealna je za svetao ten. Ukoliko je lagano nanesete može se nositi i u svakodnevnoj šminci.


Zatim imamo jako lepu bronzanu nijansu koja je previše tamna za moj ten ali izgleda jako lepo kao rumenilo. Daje taj svež izgled licu.



Poslednja nijansa u donjem redu je ova lepa brozano zlatna. Nju sam volela jako ovog leta jer izgleda jako lepo na osunčanoj koži.


Prva nijansa desno u gronjem redu je opet previše tamna za moj ten ali kao rumenilo i senka za oči je odlična.


Pored nje imamo ovu fenomenalnu satensku nijansu koja daje neverovatan posvetljujući efekat. Nju sam obožavala kao bazu za jedan od ovih većih hajlatera. Takodje, u unutrašnjem uglu oka daje divan efekat budnosti.


Zatim imamo ovu  rozikasto breskvastu nijansu  koja izgleda jako lepo na svetlom tenu. Ja sam je često mešala sa prvom nijansom iz gornjeg reda.



Ova zlatna nijansa je slaba karika ove palete obzirom da je lošije pigmentovana.


Za kraj možete videti kako ovi proizvodi izgledaju na licu naneseni kao hajlajter i kao rumenilo.


Sastav možete videti na slici.


Opšti utisak je prilično pozitivan. Mislim da za cenu od 2100 din. koliko ova paleta košta, dobijate odličan proizvod. Prilično je koristan ako ste šminker ili ako prosto volite hajlajtere.


Aromatherapy Associates Revive Morning Bath & Shower Oilbanner Kako se vama dopada ova paleta i koji je vaš omiljeni hajlajter?

Do sledećeg posta,

XOXO
banner

Нема коментара:

Постави коментар

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...