rougeaddictblogger@yahoo.com

Sisterhood of the world bloggers award

Drage moje devojke,


 Danas odgovaram na ovaj tag za koji me je nominovala divna blogerka  sa Fabulous Obsessions bloga. 


Pravila su: lajkovati blog koji vas  je tagovao, staviti award logo,odgovoriti na pitanja, postaviti 10 novih i nominovati 5 blogera. 

Pa da krenemo sa odgovorima. 
1. Ima li nesto sto ste oduvijek zeljeli i da li ste to ostvarili?
Naravno. Želela sam da završim Prirodno-matematički fakultet, biologiju i bavim se istrazivačkim radom. Pa eto, to sam uradila i radim. Želela sam da udomim napuštene životinje i jesam -zajedno sa dečkom: dva psa i macu.
2.Kada biste mogli zadrzati samo pet stvari u vasem zivotu, koje bi to stvari bile?
Piše stvari, pa pretpostavljam da nisi mislila na živa bića. :) Pa to bi bili lap top, telefon, ruž, torba i maskara.
3. Kako provodite slobodno vrijeme?
Istraživački rad, pisanje bloga, slušanje muzike, gledanje filmova, šminkanje...
4.Tri omiljene knjige i zbog cega?
  1. Opsada crkve Svetog spasa- govori o očuvanju indentiteta, jezika i kulture.
  2. Zločin i kazna -jer najbolje opisuje ljudsku psihu i osećaj krivice.
  3. Koliba -jer daje nadu u bolje sutra.
  4. Monah- jer istinski opisuje čovekove mane.
5.Omiljena vrsta pizze za vas je... sa slaninom i pršutom. U svakoj piceriji joj daju drugo ime. Znam, nije zdravo :)
6.Najbolji poklon koji ste ikada poklonili?
Kućni ljubimci koji su bili napušteni :)
7. Najbolji poklon koji ste ikada dobili?
Opet kao prethodni odgovor. I naravno ljubav dragih ljudi.
8.Napisite jednu random cinjenicu o sebi.
Lenja sam :)
9.Da li volite kuhati?
Samo torte, ostalo ne. Grozna sam u kuvanju.
10. Top pet prioriteta u vasem zivotu?
  1. Porodica
  2. Prijatelji
  3. Nauka
  4. Kućni ljubimci
  5. Udovoljavanje sebi sitnim zadovoljstvima
Nominujem:
Moja pitanja za vas su: 
  1. Šminka vam gori u požaru i možete spasiti samo jednu stvar. Šta bi to bilo?
  2. Tradicionalni crveni karmin ili ljubičasti?
  3. Sa kojim komadom šminke se osećate kao milion dolara?
  4. Knjiga ili film?
  5. Šetnja ili vožnja?
  6. Omiljena divlja životinja je ...
  7. Da li imate kućnog ljubimca i koja životinja je u pitanju?
  8. Planina ili more?
  9. Da li biste izbrali dominantnog i uspešnog muškarca kome morati biti poslušna ili manje uspešnog ali popustljivog i potlačenog?
  10. Šta ste po zanimanju i da li radite u struci?

Nadam se da vam se dopadaju pitanja i radujem se čitanju odgovora!

                                                                               XOXO


2 коментара:

I love comments :)

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Mac ruža Flat out fabulous + mogući slični povoljni ruževi / Review of MAC flat out fabulous + possible dupes

Drage moje,   U predhodnom postu o mojoj kupovini, sam vam napisala da sam oduševljena Mac-ovim flat out fabolous ružom. Pa, evo ...